Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem a klientem při poskytování služeb prostřednictvím internetových stránek [název stránek] (dále jen "stránky"), případně prostřednictvím webové platformy ............ používané poskytovatelem
1.2. Klientem se rozumí každá fyzická nebo právnická osoba, která využívá služby poskytované na stránkách.
1.3. Poskytovatelem služeb na stránkách je BDI group s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, identifikačním číslem 02453398.
2. Poskytování služeb a storno podmínky
2.1. Poskytovatelem jsou poskytovány placené konzultace v oblasti stavebních prací všeho druhu.
2.2. Klient má možnost si objednat konzultaci přes internetovou platformu, a to kliknutím na tlačítko „Rezervovat“ pod internetovým formulářem dostupným na stránkách a zaplacením konzultace ze strany klienta. Tím dojde k uzavření smlouvy o konzultaci (dále také jen jako „smlouva“) mezi klientem a poskytovatelem. V domluveném čase, který si klient rezervoval, mu pak poskytovatel zavolá a poskytne požadovanou konzultaci.
2.3. Klient má povinnost uhradit poskytnuté služby předem, a to prostřednictvím platební brány dostupné na stránkách.
2.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnout službu, pokud klient nesplňuje podmínky uvedené v těchto obchodních podmínkách, nebo pokud jsou konzultace v rozporu s platnými právními předpisy.
2.5. Klientovi jsou poskytovány služby v rozsahu a kvalitě, jakou si sám objednal a zaplatil.
2.6. Klient souhlasí s tím, že veškeré informace a data poskytnuté při konzultaci jsou důvěrné a budou považovány za obchodní tajemství poskytovatele. Poskytovatel zajistí ochranu těchto informací v souladu s platnými předpisy.
2.7. V případě, že klient nebude s poskytnutými službami spokojen, může požádat o náhradu škody, avšak jen v rozsahu skutečně vzniklé škody. Poskytovatel neodpovídá za škodu způsobenou chybou klienta nebo nesprávným využitím informací poskytnutých během konzultace.
2.8. V případě, že klient nesplní svou platbu včas, má poskytovatel právo přerušit poskytování služeb až do úplného uhrazení všech dlužných částek.
2.9. Pokud bude rezervace ze strany uživatele na konkrétní termín již provedena a konzultace uhrazena, tedy došlo k uzavření smlouvy, není možné rezervovaný termín stornovat a je možno pouze postupovat v souladu s poskytnutými informacemi ohledně odstoupení od smlouvy o konzultaci. Uživatel je však oprávněn v rámci rezervačního systému poskytovatele v případě, že by klientovi původně rezervovaný termín nevyhovoval, v jednom případě přerezervovat termín konzultace, a to nejpozději 24 hodin před původně rezervovaným termínem konzultace.
2.10. Pro případ, kdy ze strany poskytovatele bude v rezervovaném termínu kontaktován uživatel poskytovatelem, ovšem z jeho strany nedojde k přijetí telefonického hovoru, nemá uživatel nárok na vrácení uhrazeného poplatku za konzultaci. V takovém případě se má za to, že konzultace neproběhla pouze a jen z důvodů ležících na straně uživatele.
2.11. Poskytovatel si vyhrazuje právo termín konzultace zrušit či změnit datum konání konzultace z vážných organizačních, technických nebo zdravotních důvodů a to s následnou dohodou s klientem na jiném termínu konzultace. V takovém případě budou klienti informování telefonicky nebo e-mailem a bude jim nabídnutý náhradní termín.
3. Úhrada a platební brána
3.1. Cena za poskytnutí služby je stanovena v platném ceníku, který je k dispozici na stránkách.
3.2. Klient má povinnost uhradit cenu za poskytnutí služby předem prostřednictvím platební brány, která je umístěna na stránkách.
3.3. Platební brána umožňuje platby prostřednictvím platebních karet, bankovních převodů a dalších platebních metod uvedených na stránkách.
3.4. V případě, že klient potřebuje změnit datum nebo čas konání konzultace, je povinen informovat poskytovatele co nejdříve a snažit se domluvit na novém termínu.
3.5. Platby za poskytnuté služby lze provést prostřednictvím platební brány umístěné na stránkách, poskytovatel však může požadovat úhradu služeb předem nebo po poskytnutí služeb, v závislosti na dohodě s klientem.
5. Ochrana osobních údajů
5.1. Klient souhlasí se zpracováním svých osobních údajů poskytovatelem v rozsahu nezbytném k poskytování služeb na stránkách. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, ale bez poskytnutí těchto údajů není možné služby poskytovat.
5.2. Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje klienta v souladu s platnými zákony a v souladu se svou interní politikou ochrany osobních údajů.
5.3. Klient má právo kdykoli požadovat přístup ke svým osobním údajům a jejich opravu, doplnění nebo výmaz.
5.4. Poskytovatel se zavazuje dodržovat nařízení GDPR v souvislosti se zpracováním osobních údajů klienta. Klient souhlasí se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jména, příjmení, adresy, e-mailové adresy, telefonního čísla a dalších údajů nutných pro poskytnutí konzultačních služeb. Klient má právo kdykoliv požádat o informace ohledně zpracování svých osobních údajů a požadovat opravu nebo výmaz svých osobních údajů. Poskytovatel se zavazuje, že osobní údaje klienta nezveřejní ani nepředají třetí straně bez předchozího písemného souhlasu klienta, s výjimkou případů, kdy je to nutné pro plnění smlouvy nebo na základě zákonných povinností. Údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou pro plnění smlouvy a po dobu stanovenou zákony, pokud není klientem vysloveno jinak.
6. Reklamační řád a informace o záruce
6.1. V případě reklamace služeb je klient povinen oznámit reklamaci co nejdříve po zjištění vadného plnění.
6.2. Reklamace služeb se řeší v souladu s platnými právními předpisy.
6.3. V případě oprávněné reklamace je poskytovatel povinen vadu služby bez zbytečného odkladu odstranit.
6.4. Pokud není možné vadu služby odstranit, je klientovi poskytnuta sleva na cenu, nebo je mu poskytnut jiná služba odpovídající kvalitě a hodnotě původní služby.
6.5. V případě neoprávněné reklamace není poskytovatel povinen vyhovět požadavku klienta na dodání nové služby.
6.6. Klient je povinen hradit veškeré náklady spojené s reklamací, pokud reklamace byla podána neodůvodněně nebo z důvodu zavinění klienta.
6.7. Reklamace se řeší bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne podání reklamace, pokud se poskytovatel s klientem nedohodnou na delší lhůtě.
7. Informace o odstoupení od smlouvy
7.1. Klient má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy, a to do čtrnácti (14) dnů od uzavření smlouvy, tedy od rezervace termínu a úhrady konzultace, přičemž v případě, že předmětem smlouvy je několik konzultací, běží tato lhůta ode dne realizace rezervace první konzultace. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy zašle klient poskytovateli e-mail na ................. s informací o odstoupení, či může využít webového formuláře, který klient nalezne na tomto odkazu .....................................
7.2. V případě odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce těchto obchodních podmínek se smlouva od počátku ruší.
7.3. V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel klientovi peněžní prostředky přijaté od klienta do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy klientem, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od klienta přijal. Klient není oprávněn od smlouvy odstoupit v okamžiku, kdy již byla ze strany poskytovatele poskytnuta klientovi konzultace, která byla ze strany klienta objednána shora uvedeným způsobem.
7.4. V případech, kdy má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, je poskytovatel také oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit, a to až do doby realizace konzultace. V takovém případě vrátí poskytovatel klientovi cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený klientem.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od [datum], a to do odvolání. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky v souladu s platnými právními předpisy. O jakýchkoliv změnách bude klient informován předem na stránkách nebo prostřednictvím e-mailu.
8.2. Vztah mezi poskytovatelem a klientem se řídí těmito obchodními podmínkami a platnými právními předpisy České republiky. V případě sporu vzniklého v souvislosti s poskytováním služeb bude rozhodovat soud příslušný podle sídla poskytovatele, to neplatí, je-li klientem spotřebitel.
Ochrana osobních údajů
Veškeré zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji Účastníků se řídí Podmínkami pro zpracování osobních údajů Provozovatele.
Kontakt
V případě jakýchkoliv nejasností může Účastník kontaktovat Provozovatele na e-mailové adrese info@mit-to-dobre.cz nebo telefonním čísle +420607040230